در پایان مراسم بزرگداشت سومین شهید محراب، مهدی مقوم، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان یزد، طی گفتگوی گلایه آمیز کوتاهی، اظهارات شایق و اصلانی را در رابطه با مشکل فیبر نوری برای احداث زیر گذر در میدان شهید باهنر تکذیب و رد کرده و گفت: مخابرات در نامه ای که فرستاده، تنها اعلام کرده  که از کابل فیبر نوری محافظت بشود، و در نهایت اینکه مسئله فیبر نوری در میدان شهدای محراب، که شهرداری در آن زیر گذر احداث نموده، حادتر از میدان باهنر بوده است

.

 

مقوم از ابوترابی عضو شورای شهر که شاهد این گفتگو بود خواست، تا اگر شهرداری و شورای شهر، در رابطه با مشکل فیبر نوری در طرح میدان باهنر، نامه ممانعتی از مخابرات یزد دارند آن را ارائه نمایند! و ابوترابی قول داد، تا با توجه به مطرح شدن احداث پل هوایی چهارراه معلم، پیگیر پیدا کردن نامه مخابرات در رابطه با کابل نوری و پل هوایی باهنر بشود!

مقوم ، با تاکید بر شعار ما می توانیم رئیس جمهور! ناتوانی و عدم توانایی مخابرات را در جابجایی فیبر نوری بشدت رد نموده، و اظهار داشت، که شهرداری و شورای شهر، نمی بایست که ناتوانی خود و دیگر مشکلات را به گردن مخابرات بیندازند، و اگر شهرداری برای افتتاح پل شتاب داشته است، این مسئله ربطی به کابل نوری مخابرات نداشته، و ندارد!

منبع :  شوق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا